Reklama

REGIONTEMAT DNIAWIADOMOŚCI

Radio 7 liderem słuchalności. W 2022 r. co 4 słuchacz z regionu wybierał Siódemkę

Reklama

Radio 7 jest niezmiennie najchętniej słuchanym radiem w regionie – wynika z badania Radio Track, realizowanego przez instytut Kantar Polska. W minionym roku, na obszarze koncesyjnego zasięgu: w powiatach ciechanowskim, mławskim, działdowskim i żuromińskim okazaliśmy się niekwestionowanym liderem słuchalności. Każdego dnia co czwarty słuchacz wybierał właśnie Radio 7.

Przynajmniej raz w tygodniu nasz program włączała ponad połowa wszystkich radiosłuchaczy. Średnio spędzaliście z nami trzy godziny dziennie. Inaczej niż inne rozgłośnie, Siódemka nie traci słuchaczy w godzinach popołudniowych, gdy zwyczajowo rośnie widownia telewizji i serwisów wideo. Wieczorami towarzyszycie nam niemal tak samo licznie jak w południe. To dobra wiadomość nie tylko dla nas, lecz także naszych reklamodawców.

W minionym roku byliśmy najpopularniejszą lokalną rozgłośnią również w całym byłym województwie ciechanowskim mimo, że w wielu miejscach zasięg techniczny bywa niedostateczny (zobacz mapę zasięgu). Zarówno pod względem liczby słuchaczy, jak i czasu słuchania, Siódemka znacząco wyprzedziła wszystkich regionalnych konkurentów, w tym rozgłośnie z Ciechanowa i Płońska.

Te dobre dla nas wiadomości komentuje założyciel i dyrektor Radia 7, Piotr Ploch.

 

Przez 10 lat wokół Radia 7 wyrosła liczna społeczność internetowa. Naszą facebookową stronę obserwuje blisko 50 tys. słuchaczy, a wielu z nich aktywnie włącza się w życie radia. W portalu Radio7.pl regularnie prezentujemy informacje z terenu czterech powiatów, w których działamy, a także z ościennych miejscowości, gdzie również dociera nasz program. Badanie Radio Track potwierdza, że niemałą słuchalnością Radio 7 cieszy się m.in. w powiatach sierpeckim, nidzickim, brodnickim czy rypińskim oraz płońskim.

Atrakcyjność Radia 7 jako lokalnego medium niezmiennie zauważają nasi reklamodawcy, którym raz jeszcze dziękujemy za współpracę. Państwa zaufanie jest dla nas szczególnie cenne w dobie kryzysu gospodarczego, gdy zwrot inwestycji w reklamę staje się jeszcze bardziej istotny.

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze„Ctrl” i „Enter”.

Może zainteresuje Cię także.../ Reklama

Więcej wiadomości z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Skip to content

Zgłoszenie błędu w tekście

Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: