Mimo rosnącej konkurencji Radio 7 pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową – wynika z niezależnego badania Radio Track, przeprowadzonego w minionym roku przez Kantar Polska.
„Siódemkę” wybiera każdego dnia co trzeci słuchacz w powiatach mławskim, żuromińskim i działdowskim, a dwa razy tyle osób słucha nas przynajmniej raz w tygodniu. Licznych odbiorców mamy także w powiecie ciechanowskim, mimo, że leży on poza koncesyjnym zasięgiem stacji. Dzięki temu – na terenie wszystkich czterech powiatów – nasz udział w czasie słuchania wyniósł w ubiegłym roku aż 25%.
Te wyniki uplasowały Radio 7 przed najpopularniejszymi stacjami ogólnopolskimi i daleko przed lokalną konkurencją. „Siódemka” cieszy się również najdłuższym czasem słuchania spośród wszystkich programów uniwersalnych – średnio spędzacie z nami około dwustu minut dziennie.
Słuchaczy mamy we wszystkich grupach wiekowych i zawodowych, kilka z nich jest jednak szczególnie interesujących z punktu widzenia reklamodawców. Najchętniej słuchają nas osoby w wieku 25-59 lat, a blisko 20% naszych odbiorców to ludzie wykonujący wolne zawody, menedżerowie i właściciele firm.
O komentarz poprosiliśmy założyciela, dyrektora Radia 7 – Piotra Plocha.
Dziękujemy, że jesteście z nami już ponad 8 lat, a naszym reklamodawcom – ponownie gratulujemy inwestycji w najskuteczniejszą reklamę w regionie.