Reklama

KULTURAŻUROMIŃSKI

Najpiękniejsze żuromińskie kartki wielkanocne zostały nagrodzone

Biblioteka publiczna w Żurominie wręczyła nagrody w konkursie „Pocztówka Wielkanocna”.

Do organizatorów wpłynęło ponad sto prac. Ich poziom był wysoki, a wybór trudny, mówi dyrektor biblioteki Joanna Rakoczy.

Uczniowie rywalizowali w dwóch kategoriach. W młodszej do 10 lat wygrała Alicja Zakrocka ze Szkoły Podstawowe w Raczynach, w starszej do 15 lat Mateusz Dorajczyk ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Żurominie.
Laureaci lubią rysować, mówią Bartosz, Alicja i Mateusz.

Fundatorem nagród głównych i wyróżnień w konkursie była Powiatowo- Miejska Biblioteka Publiczna w Żurominie.

Lista laureatów:

Kategoria 0-III

1. Alicja Zakrocka (Raczyny), 2. Bartosz Hulanicki (SP 2 Żuromin), 3. Wiktor Grzywiński (SP 2 Żuromin) Wyróżnienia: Nadia Kamińska (SP 2 Żuromin), Natalia Ronowicz (SP 1 Żuromin), Małgorzata Stolarska (SP Kuczbork – Osada), Paweł Wypych (SP Kuczbork – Osada)

Kategoria IV-VIII

1. Mateusz Dorajczyk (SP 2 Żuromin), 2. Aleksandra Krzywińska (SP 2 Żuromin), 3. Aleksander Grzywiński (SP  2 Żuromin) Wyróżnienia: Maria Bogacka (SP 1 Żuromin), Jakub Mańka (SP Przeradz Mały), Dominika Grzywińska (SP 1 Żuromin), Stanisław Manelski (SP Raczyny).

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze“Ctrl” i “Enter”.

Tagi

Adam Ejnik

dziennikarz, wydawca

Więcej wiadomości z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Wdrożyliśmy RODO, używamy cookies - korzystając ze strony zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close