Radio 7 – nadal numerem 1. W minionym roku nasza rozgłośnia pozostawała najpopularniejszą stacją radiową na obszarze zasięgu swojego nadawania – wynika z badania renomowanego instytutu Kantar MillwardBrown.
Nasz udział w czasie słuchania, kluczowy wskaźnik w badaniach słuchalności, wyniósł ponad 30%. To blisko dwukrotnie więcej niż w przypadku dzielących podium z Siódemką stacji ogólnopolskich.
Przynajmniej raz w tygodniu słuchało nas 3/4 ankietowanych mieszkańców regionu. Tyle samo osób wykazało się spontaniczną znajomością naszej marki – ogółem jednak Radio 7 kojarzyło ponad 90% ankietowanych. Słuchaczy mamy w praktycznie każdej grupie wiekowej i zawodowej, przy czym najczęściej są to osoby ze średnim wykształceniem, w wieku 25-59 lat. Na tle innych stacji wyróżnia nas to, że chętnie słuchacie nas nie tylko w ciągu dnia – dużą popularnością cieszy się też „Wieczorynka Radia 7”.
To, że od ponad pięciu lat nasze radio notuje tak dobre wyniki słuchalności cieszy założyciela i dyrektora stacji, Piotra Plocha.
Czy radiosłuchacze mogą się spodziewać jakichś rewolucji w programie?
Dziękujemy, że od lat niezmiennie wybieracie Siódemkę, a naszym klientom – gratulujemy udanej inwestycji w najskuteczniejszą reklamę w najpopularniejszym radiu w regionie.