Reklama

CIECHANOWSKITEMAT DNIAWIADOMOŚCI

Rzecznik Konsumentów radzi co zrobić z niechcianymi prezentami

Reklama

Co zrobić z nietrafionym prezentem gwiazdkowym? Czy można go bez problemu zwrócić do sklepu? Jakie nam, jako konsumentom przysługują prawa?

Inne, gdy dokonujemy zakupu w sklepie stacjonarnym i zupełnie inne, gdy kupujemy prezenty przez Internet – wyjaśnia Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ciechanowie Wojciech Bogdan.

 

Wśród najczęściej nietrafionych zakupów ciechanowian przodują buty, ale również przedmioty kupione na specjalnych pokazach. W tym drugim przypadku na „specjalne okazje” najczęściej łapią się seniorzy.

 

Każdy przedmiot kupiony poza lokalem, czyli na przykład na pokazie lub w Internecie – można zwrócić bez żadnych konsekwencji w ciągu dwóch tygodni od daty zakupu. Jeżeli kupujemy w sklepie stacjonarnym zwrotu towaru można dokonać jedynie za zgodą sprzedawcy.

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze„Ctrl” i „Enter”.

Może zainteresuje Cię także.../ Reklama

Edyta Szewczyk

dziennikarz, wydawca

Więcej wiadomości z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Skip to content

Zgłoszenie błędu w tekście

Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: