Reklama
CIECHANOWSKITEMAT DNIAWIADOMOŚCI

Rzecznik Konsumentów radzi co zrobić z niechcianymi prezentami

Reklama

Co zrobić z nietrafionym prezentem gwiazdkowym? Czy można go bez problemu zwrócić do sklepu? Jakie nam, jako konsumentom przysługują prawa?

Inne, gdy dokonujemy zakupu w sklepie stacjonarnym i zupełnie inne, gdy kupujemy prezenty przez Internet – wyjaśnia Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ciechanowie Wojciech Bogdan.

 

Wśród najczęściej nietrafionych zakupów ciechanowian przodują buty, ale również przedmioty kupione na specjalnych pokazach. W tym drugim przypadku na „specjalne okazje” najczęściej łapią się seniorzy.

 

Każdy przedmiot kupiony poza lokalem, czyli na przykład na pokazie lub w Internecie – można zwrócić bez żadnych konsekwencji w ciągu dwóch tygodni od daty zakupu. Jeżeli kupujemy w sklepie stacjonarnym zwrotu towaru można dokonać jedynie za zgodą sprzedawcy.

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze„Ctrl” i „Enter”.

Może zainteresuje Cię także.../ Reklama

Edyta Szewczyk

dziennikarz, wydawca

Więcej wiadomości z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button

Zgłoszenie błędu w tekście

Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów:

Wdrożyliśmy RODO, używamy cookies - korzystając ze strony zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close