Reklama

REGIONUMWMWIADOMOŚCI

Dziedzictwo Mazowsza. Konkurs na scenariusz lekcji

Już po raz 6. na Mazowszu odbywa się konkurs na najlepsze scenariusze lekcji. W tej edycji tematem przewodnim jest „Materialne i niematerialne dziedzictwo Mazowsza”.

Tak sformułowany temat pozwala na różnorodne ujęcia, czy to w perspektywie geograficznej, czy też historycznej, kulturowej, przyrodniczej i społecznej. Konkurs ma promować region.

Swoich sił mogą spróbować nauczyciele różnych przedmiotów, ale też osoby związane z oświatą i kulturą – mówi zastępca dyrektora Departamentu Kultury Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Izabela Stelmańska.

 

Prace będą oceniane w trzech kategoriach wiekowych – scenariusze dla uczniów w wieku 7–9, 10–14 i 15–18 lat. Przy wyborze najlepszego programu zajęć jury weźmie pod uwagę innowacyjność w doborze treści, środków dydaktycznych, a także sposób prezentacji.

Najlepsze prace zostaną opublikowane w formie książki. W każdej kategorii przewidziano także nagrody pieniężne – od 2,5 tys. do 1 tys. zł.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Samorząd Województwa Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Termin nadsyłania prac upływa 18 marca.

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze„Ctrl” i „Enter”.

Może zainteresuje Cię także.../ Reklama

Urszula Adamczyk

dziennikarz, wydawca

Więcej wiadomości z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button

Zgłoszenie błędu w tekście

Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów:

Wdrożyliśmy RODO, używamy cookies - korzystając ze strony zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close